http://www.pogotowie-agd.pl/blog/?p=16
Zanim zadzwonisz po serwis
Zdarzają się zgłoszenia, podczas których okazuje się że wezwanie serwisu nie było konieczne, a klient nie potrzebnie został obciążony kosztami dojazdu technika. Poniżej prezentujemy listę podstawowych rzeczy na które należy zwrócić uwagę przed wykonaniem telefonu do serwisu:
Czy sprzęt jest jeszcze na gwarancji?
Ustawowo, producent sprzętu powinien udzielić dwuletniej gwarancji począwszy od daty zakupu urządzenia. W takiej sytuacji naprawę gwarancyjną (nie odpłatną) może wykonać jedynie autoryzowany serwis producenta. (Zobacz też: Autoryzowany Serwis Teka)
Czy urządzenie jest prawidłowo podłączone?
Należy sprawdzić czy nie zostały wyłączone bezpieczniki, czy na pewno gniazdko elektryczne jest sprawne(np. podłączając inne urządzenie). Czy zawór z wodą lub gazem są odkręcone. Przydatne informacje na ten temat znajdą Państwo na stronie: naprawa płyt indukcyjnych.
Instrukcja obsługi i drobne usterki!
Bardzo istotną rzeczą jest przeczytanie instrukcji obsługi. Wielu producentów opisuje tam jak pozbyć się prostych usterek związanych ze sprzętem AGD. Na naszej stronie znajdą państwo infrmacje na temat tego, jak sobie poradzić z prostymi usterkami w różnego rodzaju sprzętach.
Witaj na naszym blogu!
Witamy na naszym blogu o tematyce sprzętu gospodarstwa domowego. Mamy nadzieję na regularne uzupełnianie go o nowe i bieżące informacje z branży AGD oraz związane bezpośrednio z naszym funkcjonującym serwisem AGD.