Zgłoś serwis online

TEKA - części zamienne do sprzętu AGD Kraków

Oryginalne części zamienne Teka – autoryzowany punkt sprzedaży

Jesteśmy autoryzowanym serwisem Teka – dzięki temu oferujemy naszym klientom dostęp do oryginalnych części zamiennych i akcesoriów producenta w atrakcyjnych cenach. Jeśli potrzebujesz wymienić uszczelkę w piekarniku, grzałkę w płycie indukcyjnej czy filtr w okapie – u nas znajdziesz to, czego szukasz.

Dlaczego warto kupować części Teka właśnie u nas?

  • Bezpośredni dostęp do magazynu producenta oraz do katalogu części oryginalnych,
  • Sprzedaż wyłącznie oryginalnych części Teka, objętych gwarancją producenta,
  • Pomoc techniczna w doborze odpowiedniej części – wystarczy numer seryjny lub zdjęcie tabliczki znamionowej,
  • Tysiące pozycji dostępnych od ręki w naszym magazynie,
  • Możliwość ekspresowego zamówienia brakujących elementów – często dostępne w 24h (dni robocze).

Co oferujemy?

W naszym magazynie znajdziesz m.in.:

  • Grzałki, uszczelki, termostaty, panele sterujące,
  • Silniki do okapów, turbiny, filtry, lampki LED,
  • Klamki, pokrętła, zawiasy i elementy montażowe,
  • Akcesoria do piekarników, płyt, lodówek i zmywarek Teka.

Młynki na odpady i zlewozmywaki

Nie posiadamy w ofercie części ani akcesoriów do takich produktów jak młynki na odpady, zlewozmywaki i baterie zlewozmywakowe. Takiego asortymentu należy szukać bezpośrednio u producenta poprzez formularz na stronie http://tekaserwis.com.pl/.

Jak zamówić część Teka?

Najłatwiej – skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo. Wystarczy numer seryjny urządzenia lub zdjęcie tabliczki znamionowej, a my dobierzemy odpowiednią część i poinformujemy o dostępności oraz czasie realizacji.

Gdzie kupić części?

Nasza siedziba mieści się w Krakowie na os. Oświecenia 22a – tutaj prowadzimy sprzedaż stacjonarną. Obsługujemy klientów z całej okolicy: Myślenic, Michałowic, Kazimierzy Wielkiej, Proszowic, Wieliczki, Gdowa i okolic.

Nie wiesz, co dokładnie zepsuło się w Twoim sprzęcie Teka? Zadzwoń – pomożemy zdiagnozować i znaleźć odpowiednią część. To właśnie dlatego warto wybrać autoryzowany serwis.

:

Zostaw numer, a my oddzwonimy

Skontaktujemy się, w sprawie naprawy, serwisu i części zamiennych. Oddzwonimy do Ciebie.

Kontakt

Jak przebiega proces naprawy?

Przyjęcie

Urządzenie można dostarczyć osobiście do naszego serwisu lub my możemy odebrać spod wskazanego adresu. Przywieź ekspres do nas w dowolnym terminie, nie musisz nas uprzedzać. Nasza recepcja jest do dyspozycji klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00. Jeżeli chcesz żeby nasz serwisant odebrał sprzęt do naprawy - skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.

Diagnoza i kontakt

Urządzenia są diagnozowane według kolejności zgłoszeń. Serwisant po zdiagnozowaniu usterki i wycenie naprawy, skontaktuje się i przedstawi szczegóły i jeżeli to możliwe, to różne możliwości wykonania usługi.

Naprawa i testowanie

Technik wykona naprawę zgodnie z ustaleniami. Nie lubimy reklamacji dlatego każdy ekspres jest wielokrotnie testowany, stąd prosimy o cierpliwość.

Zepsuło się?
Daj nam znać!

Skorzystaj z naszego formularza, na pewno oddzwonimy!