Zgłoś serwis online

Naprawa i serwis kuchenek gazowych Beko w Krakowie

Naprawa kuchenek Beko – serwis gazowy i elektryczny w Krakowie

Kuchenka Beko przestała działać jak należy? Piekarnik nie grzeje, palniki gasną, a iskrownik nie reaguje? Naprawiamy kuchenki gazowe, elektryczne i gazowo-elektryczne marki Beko – z dojazdem do klienta lub w naszym serwisie stacjonarnym w Krakowie.

Kuchenki Beko są powszechnie używane w polskich domach – i dobrze je znamy. Dzięki doświadczeniu, dostępowi do dokumentacji technicznej i magazynowi części zamiennych, potrafimy skutecznie usunąć zarówno typowe, jak i nietypowe usterki.

Typowe usterki w kuchenkach Beko

  • Palniki nie zapalają się lub gasną po puszczeniu pokrętła,
  • Piekarnik nie grzeje, grzeje za mocno lub nierównomiernie,
  • Uszkodzony iskrownik lub ciągła iskra,
  • Problemy z zegarem, zaworami, pokrętłami,
  • Awarie modułów sterujących i elektroniki.

Nasze podejście do naprawy

Do każdej usterki podchodzimy indywidualnie. Nasi technicy analizują zgłoszenie jeszcze przed wizytą i przygotowują części z magazynu, które mogą być potrzebne. Na miejscu diagnozujemy usterkę i jeśli to możliwe – naprawiamy uszkodzone elementy zamiast je wymieniać. Części z demontażu stosujemy wyłącznie na życzenie klienta, jeśli pozwala to ograniczyć koszt naprawy bez pogorszenia jej trwałości.

Nasze zaplecze serwisowe

Posiadamy uprawnienia gazowe i elektryczne oraz profesjonalny sprzęt pomiarowy. Nasz warsztat wyposażony jest w narzędzia do napraw elektroniki, testowania modułów, a także urządzenia do pomiaru ciśnienia i szczelności instalacji. W magazynie mamy najczęściej używane części, a pozostałe sprowadzamy w krótkim czasie od sprawdzonych dostawców.

Zadowolenie klienta i gwarancja

Zadowolenie klienta to nasz priorytet. Naprawiamy dokładnie i solidnie, a każda usługa objęta jest gwarancją. Kuchenki Beko serwisujemy tak, jakby miały służyć w naszych własnych kuchniach – z dbałością o każdy szczegół.

:

Zostaw numer, a my oddzwonimy

Skontaktujemy się, w sprawie naprawy, serwisu i części zamiennych. Oddzwonimy do Ciebie.

Kontakt

Jak przebiega proces naprawy?

Przyjęcie

Urządzenie można dostarczyć osobiście do naszego serwisu lub my możemy odebrać spod wskazanego adresu. Przywieź ekspres do nas w dowolnym terminie, nie musisz nas uprzedzać. Nasza recepcja jest do dyspozycji klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00. Jeżeli chcesz żeby nasz serwisant odebrał sprzęt do naprawy - skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.

Diagnoza i kontakt

Urządzenia są diagnozowane według kolejności zgłoszeń. Serwisant po zdiagnozowaniu usterki i wycenie naprawy, skontaktuje się i przedstawi szczegóły i jeżeli to możliwe, to różne możliwości wykonania usługi.

Naprawa i testowanie

Technik wykona naprawę zgodnie z ustaleniami. Nie lubimy reklamacji dlatego każdy ekspres jest wielokrotnie testowany, stąd prosimy o cierpliwość.

Zepsuło się?
Daj nam znać!

Skorzystaj z naszego formularza, na pewno oddzwonimy!