Zgłoś serwis online

Naprawa i serwis kuchenek mikrofalowych Panasonic w Krakowie

Naprawa kuchenek mikrofalowych Panasonic – precyzyjnie i z gwarancją

Kuchenki mikrofalowe Panasonic to urządzenia dla wymagających – zaawansowana technologia Inverter, inteligentne czujniki, wysoka trwałość. Jeśli Twoja mikrofalówka przestała działać, trafiasz w dobre ręce. Zajmujemy się pogwarancyjną naprawą mikrofalówek Panasonic – szybko, fachowo i z gwarancją.

Naprawy wykonujemy wyłącznie w naszym serwisie stacjonarnym w Krakowie – nie prowadzimy napraw wyjazdowych w przypadku mikrofalówek. Urządzenie należy dostarczyć osobiście lub przez osobę trzecią.

Typowe problemy, które rozwiązujemy

  • Brak grzania mimo działającego panelu,
  • Uszkodzenia układu wysokiego napięcia (transformator, magnetron, kondensator),
  • Niedziałający przycisk Start lub uszkodzony wyświetlacz,
  • Problemy z otwieraniem drzwi lub z blokadą,
  • Grill, talerz obrotowy lub funkcja pary nie działa poprawnie.

Dlaczego warto nas wybrać?

W serwisie mamy dostęp do dokumentacji technicznej Panasonic, a nasz zespół to specjaliści od napraw mikrofalówek. Stosujemy oryginalne części zamienne, a na życzenie klienta – także części z demontażu, pod warunkiem ich pełnej sprawności i bezpieczeństwa użytkowania.

Nasze zaplecze serwisowe

Diagnostyka napięć, testy obwodów, pomiary mikrofal – nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalne stanowiska i sprzęt umożliwiający precyzyjną i bezpieczną naprawę nawet najnowocześniejszych modeli. Mamy również zaplecze do napraw elektroniki.

Zadowolenie klienta i gwarancja

Wszystkie naprawy objęte są gwarancją. Działamy transparentnie – przedstawiamy koszty przed rozpoczęciem prac i zawsze szukamy najbardziej opłacalnych rozwiązań. Zadowolenie klienta to nasz priorytet.

Jak zlecić naprawę mikrofalówki Panasonic?

  1. Dostarcz urządzenie osobiście do naszego serwisu – os. Oświecenia 22a, Kraków.

:

Zostaw numer, a my oddzwonimy

Skontaktujemy się, w sprawie naprawy, serwisu i części zamiennych. Oddzwonimy do Ciebie.

Kontakt

Jak przebiega proces naprawy?

Przyjęcie

Urządzenie można dostarczyć osobiście do naszego serwisu lub my możemy odebrać spod wskazanego adresu. Przywieź ekspres do nas w dowolnym terminie, nie musisz nas uprzedzać. Nasza recepcja jest do dyspozycji klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00. Jeżeli chcesz żeby nasz serwisant odebrał sprzęt do naprawy - skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.

Diagnoza i kontakt

Urządzenia są diagnozowane według kolejności zgłoszeń. Serwisant po zdiagnozowaniu usterki i wycenie naprawy, skontaktuje się i przedstawi szczegóły i jeżeli to możliwe, to różne możliwości wykonania usługi.

Naprawa i testowanie

Technik wykona naprawę zgodnie z ustaleniami. Nie lubimy reklamacji dlatego każdy ekspres jest wielokrotnie testowany, stąd prosimy o cierpliwość.

Zepsuło się? daj nam znać!

Skorzystaj z naszego formularza, na pewno oddzwonimy!