Wpisz wyszukiwaną frazę, a następnie naciśnij ENTER aby wyszukać lub naciśnij X, aby anulować.
Odkurzacze marki Dyson to symbol innowacji – od technologii cyklonowej po bezprzewodowe modele z mocą, jakiej nie powstydziłby się odkurzacz przemysłowy. Ale nawet zaawansowany sprzęt może wymagać naprawy. Jeśli Twój Dyson przestał działać, stracił moc lub pokazuje niepokojące błędy – nie rezygnuj z niego zbyt szybko. Prowadzimy pogwarancyjny serwis odkurzaczy Dyson w Krakowie – szybko, fachowo i bez marketingowego zadęcia.
Obsługujemy zarówno modele przewodowe, jak i akumulatorowe (np. V7, V8, V10, V11, V15). Naprawiamy także mniej typowe konstrukcje, takie jak odkurzacze ręczne czy wielofunkcyjne urządzenia 2w1. Dyson to sprzęt złożony, ale nie „nienaprawialny” – o ile trafi w dobre ręce.
Urządzenia Dyson przyjmujemy w serwisie stacjonarnym w Krakowie. Wykonujemy pełną diagnostykę, kontaktujemy się z klientem i przedstawiamy wycenę. Naprawę przeprowadzamy na miejscu, a części pobieramy z magazynu lub sprowadzamy – w zależności od dostępności. Na życzenie klienta możemy zastosować pełnowartościowe części z demontażu, jeśli pozwala to obniżyć koszty.
Nie zgadujemy – diagnozujemy. Dysponujemy dokumentacją techniczną, narzędziami serwisowymi oraz doświadczeniem w naprawach elektroniki i układów zasilania. Do każdej naprawy podchodzimy z precyzją i dbałością o szczegóły. Zadowolenie klienta to nasz priorytet, dlatego każda usługa objęta jest gwarancją.
W naszym sklepie dostępne są również akcesoria do odkurzaczy Dyson – ssawki, szczotki, filtry HEPA, rurki i inne elementy eksploatacyjne, dzięki którym Twój sprzęt będzie działać sprawnie przez długi czas.
Twój Dyson odmawia współpracy? Oddaj go w ręce specjalistów – naprawimy go z klasą, jakiej sam by się nie powstydził.
Urządzenie można dostarczyć osobiście do naszego serwisu lub my możemy odebrać spod wskazanego adresu. Przywieź ekspres do nas w dowolnym terminie, nie musisz nas uprzedzać. Nasza recepcja jest do dyspozycji klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00. Jeżeli chcesz żeby nasz serwisant odebrał sprzęt do naprawy - skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
Urządzenia są diagnozowane według kolejności zgłoszeń. Serwisant po zdiagnozowaniu usterki i wycenie naprawy, skontaktuje się i przedstawi szczegóły i jeżeli to możliwe, to różne możliwości wykonania usługi.
Technik wykona naprawę zgodnie z ustaleniami. Nie lubimy reklamacji dlatego każdy ekspres jest wielokrotnie testowany, stąd prosimy o cierpliwość.