Wpisz wyszukiwaną frazę, a następnie naciśnij ENTER aby wyszukać lub naciśnij X, aby anulować.
Philips to marka, która od lat kojarzy się z niezawodnością, technologiczną precyzją i nowoczesnym wzornictwem. Dotyczy to również ich szerokiej gamy odkurzaczy – od tradycyjnych modeli workowych i bezworkowych, aż po lekkie odkurzacze pionowe i roboty sprzątające. Mimo wysokiej jakości wykonania, również odkurzacze tej marki mogą czasem wymagać naprawy – i właśnie w takich sytuacjach jesteśmy do Twojej dyspozycji.
W naszym serwisie w Krakowie specjalizujemy się w pogwarancyjnych naprawach odkurzaczy Philips. Każde urządzenie traktujemy indywidualnie – niezależnie od tego, czy usterka dotyczy silnika, zasilania, elektroniki czy uszkodzonych elementów mechanicznych.
Odkurzacze Philips naprawiamy wyłącznie w naszym serwisie stacjonarnym – urządzenie należy dostarczyć osobiście lub przesłać kurierem. Po dokładnej diagnostyce przedstawiamy wycenę naprawy i – po akceptacji – przystępujemy do działania. Najczęstsze części posiadamy na miejscu, a mniej popularne sprowadzamy bezpośrednio od dostawców.
Jeśli klient wyrazi taką wolę, możemy zaproponować zastosowanie części z demontażu – oczywiście tylko w przypadku pełnej sprawności tych elementów i zgodności z oryginalną specyfikacją.
Naprawa to często znacznie tańsze rozwiązanie niż zakup nowego sprzętu. Wszystkie naprawy objęte są gwarancją, a nasi technicy posiadają doświadczenie oraz dostęp do dokumentacji technicznej, co gwarantuje skuteczność i bezpieczeństwo usługi.
W naszym sklepie dostępne są również akcesoria i części do odkurzaczy Philips – worki, ssawki, rury, filtry, szczotki, wkłady zapachowe i inne niezbędne dodatki, które pomogą utrzymać Twój odkurzacz w świetnej formie.
Zapraszamy do naszego serwisu na os. Oświecenia 22a w Krakowie. Twój odkurzacz Philips odzyska sprawność szybciej, niż się spodziewasz!
Urządzenie można dostarczyć osobiście do naszego serwisu lub my możemy odebrać spod wskazanego adresu. Przywieź ekspres do nas w dowolnym terminie, nie musisz nas uprzedzać. Nasza recepcja jest do dyspozycji klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00. Jeżeli chcesz żeby nasz serwisant odebrał sprzęt do naprawy - skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
Urządzenia są diagnozowane według kolejności zgłoszeń. Serwisant po zdiagnozowaniu usterki i wycenie naprawy, skontaktuje się i przedstawi szczegóły i jeżeli to możliwe, to różne możliwości wykonania usługi.
Technik wykona naprawę zgodnie z ustaleniami. Nie lubimy reklamacji dlatego każdy ekspres jest wielokrotnie testowany, stąd prosimy o cierpliwość.