Wpisz wyszukiwaną frazę, a następnie naciśnij ENTER aby wyszukać lub naciśnij X, aby anulować.
SMAPP to polska marka, która od lat dostarcza użytkownikom funkcjonalne i przystępne cenowo odkurzacze. Producent skupia się na prostych i solidnych rozwiązaniach, które dobrze sprawdzają się w codziennym użytkowaniu. Jeśli posiadasz odkurzacz SMAPP, który przestał działać poprawnie – nie wyrzucaj go od razu! W naszym serwisie w Krakowie skutecznie naprawiamy odkurzacze SMAPP, niezależnie od modelu czy rodzaju usterki.
Obsługujemy zarówno klasyczne odkurzacze workowe i bezworkowe, jak również modele wodne i z filtrem HEPA. Dzięki znajomości budowy tych urządzeń oraz dostępności do części zamiennych, jesteśmy w stanie szybko zdiagnozować problem i zaproponować ekonomiczne rozwiązanie.
Odkurzacze SMAPP przyjmujemy do naprawy w naszym serwisie stacjonarnym w Krakowie (os. Oświecenia 22a). Po dostarczeniu urządzenia wykonujemy diagnostykę i informujemy o kosztach. Naprawy realizujemy szybko – najczęściej w ciągu 1–2 dni roboczych. Posiadamy podstawowe części na miejscu, a pozostałe sprowadzamy od sprawdzonych dostawców.
Na życzenie klienta, jeśli pozwala to ograniczyć koszt naprawy, możemy zastosować części z demontażu – tylko sprawdzone i pełnowartościowe.
Każda naprawa objęta jest gwarancją, a do każdej usługi podchodzimy indywidualnie i z pełnym zaangażowaniem. Zadowolenie klienta to nasz priorytet – dlatego urządzenia naprawiamy tak, jakby miały służyć nam samym.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz również worki, filtry, ssawki i inne akcesoria do odkurzaczy SMAPP. Dzięki temu możesz kompleksowo zadbać o swój sprzęt – zarówno od strony technicznej, jak i użytkowej.
Nie pozwól, aby drobna usterka zmusiła Cię do zakupu nowego sprzętu. Naprawa się opłaca – szczególnie, gdy wykonuje ją dobry serwis. Zapraszamy!
Urządzenie można dostarczyć osobiście do naszego serwisu lub my możemy odebrać spod wskazanego adresu. Przywieź ekspres do nas w dowolnym terminie, nie musisz nas uprzedzać. Nasza recepcja jest do dyspozycji klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00. Jeżeli chcesz żeby nasz serwisant odebrał sprzęt do naprawy - skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
Urządzenia są diagnozowane według kolejności zgłoszeń. Serwisant po zdiagnozowaniu usterki i wycenie naprawy, skontaktuje się i przedstawi szczegóły i jeżeli to możliwe, to różne możliwości wykonania usługi.
Technik wykona naprawę zgodnie z ustaleniami. Nie lubimy reklamacji dlatego każdy ekspres jest wielokrotnie testowany, stąd prosimy o cierpliwość.