Wpisz wyszukiwaną frazę, a następnie naciśnij ENTER aby wyszukać lub naciśnij X, aby anulować.
Okapy kuchenne Ciarko to jedne z najczęściej wybieranych urządzeń w polskich kuchniach – solidne, wydajne, produkowane w Polsce, cenione za dobry stosunek jakości do ceny. Kiedy jednak coś przestaje działać – nie włącza się, hałasuje, nie pochłania zapachów – potrzebny jest serwis, który zna ten sprzęt od podszewki.
Oferujemy profesjonalną naprawę okapów Ciarko – od prostych modeli teleskopowych po zaawansowane urządzenia kominowe i wyspowe. Naprawy wykonujemy w naszym serwisie stacjonarnym lub bezpośrednio u klienta – w zależności od rodzaju usterki i możliwości technicznych.
Każde urządzenie przechodzi dokładną diagnostykę. Zanim rozpoczniemy naprawę, informujemy o szacowanym koszcie i możliwych rozwiązaniach. Naprawiamy nie tylko mechanikę, ale również elektronikę sterującą. Jeśli klient wyrazi zgodę, możemy zastosować części z demontażu lub wysokiej jakości zamienniki – aby zoptymalizować koszty bez utraty jakości.
W naszym warsztacie mamy stanowiska do testowania układów sterujących, narzędzia do lutowania i pomiarów, a także dostęp do dokumentacji technicznej Ciarko. W magazynie posiadamy najczęściej wykorzystywane części zamienne, a pozostałe sprowadzamy bezpośrednio od producenta – często w 24 godziny.
Wszystkie naprawy objęte są gwarancją. Zadowolenie klienta to nasz priorytet – dlatego każde urządzenie traktujemy z pełnym zaangażowaniem, jakby miało pracować w naszej własnej kuchni.
Obsługujemy klientów z Krakowa, Myślenic, Michałowic, Kazimierzy Wielkiej, Proszowic, Wieliczki, Gdowa i okolic. Masz problem z okapem Ciarko? Naprawimy go – szybko, uczciwie i z gwarancją.
Urządzenie można dostarczyć osobiście do naszego serwisu lub my możemy odebrać spod wskazanego adresu. Przywieź ekspres do nas w dowolnym terminie, nie musisz nas uprzedzać. Nasza recepcja jest do dyspozycji klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00. Jeżeli chcesz żeby nasz serwisant odebrał sprzęt do naprawy - skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
Urządzenia są diagnozowane według kolejności zgłoszeń. Serwisant po zdiagnozowaniu usterki i wycenie naprawy, skontaktuje się i przedstawi szczegóły i jeżeli to możliwe, to różne możliwości wykonania usługi.
Technik wykona naprawę zgodnie z ustaleniami. Nie lubimy reklamacji dlatego każdy ekspres jest wielokrotnie testowany, stąd prosimy o cierpliwość.