Wpisz wyszukiwaną frazę, a następnie naciśnij ENTER aby wyszukać lub naciśnij X, aby anulować.
Hisense to marka, która łączy nowoczesne technologie z atrakcyjną ceną. Ich piekarniki zdobywają coraz większą popularność w Polsce, oferując funkcje, takie jak pieczenie parowe, termoobieg, automatyczne programy i nowoczesne sterowanie. Jak każde urządzenie – również one czasem potrzebują fachowej ręki. Jesteśmy tutaj, by pomóc.
Naprawiamy piekarniki Hisense do zabudowy oraz urządzenia wolnostojące. Serwisujemy modele elektryczne i hybrydowe, z systemem Smart Cook, grzałkami 3D i zaawansowanym sterowaniem elektronicznym.
Naprawiamy moduły sterujące, panele i układy zasilania. Jeśli klient sobie tego życzy – możemy zastosować części z demontażu (sprawdzone, w pełni funkcjonalne) zamiast nowych, co pozwala ograniczyć koszty. W magazynie mamy podstawowe części, a pozostałe możemy zamówić nawet z dnia na dzień.
Do każdego zgłoszenia podchodzimy indywidualnie. Analizujemy opis usterki, przygotowujemy części przed wyjazdem i diagnozujemy urządzenie na miejscu. Nie zgadujemy – naprawiamy.
Warsztat wyposażony jest w stanowiska testowe, mierniki, sprzęt do lutowania, a także dostęp do dokumentacji technicznej. Dzięki temu jesteśmy w stanie naprawiać również złożone problemy z elektroniką.
Wszystkie naprawy objęte są gwarancją. Pracujemy rzetelnie i uczciwie – tak, jakbyśmy naprawiali własne urządzenia. Zadowolenie klienta to dla nas absolutny priorytet.
Obsługujemy klientów z Krakowa, Myślenic, Michałowic, Kazimierzy Wielkiej, Proszowic, Wieliczki, Gdowa i okolic. Zadzwoń – pomożemy szybko i skutecznie!
Urządzenie można dostarczyć osobiście do naszego serwisu lub my możemy odebrać spod wskazanego adresu. Przywieź ekspres do nas w dowolnym terminie, nie musisz nas uprzedzać. Nasza recepcja jest do dyspozycji klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00. Jeżeli chcesz żeby nasz serwisant odebrał sprzęt do naprawy - skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
Urządzenia są diagnozowane według kolejności zgłoszeń. Serwisant po zdiagnozowaniu usterki i wycenie naprawy, skontaktuje się i przedstawi szczegóły i jeżeli to możliwe, to różne możliwości wykonania usługi.
Technik wykona naprawę zgodnie z ustaleniami. Nie lubimy reklamacji dlatego każdy ekspres jest wielokrotnie testowany, stąd prosimy o cierpliwość.