Zgłoś serwis online

Naprawa i serwis piekarników TEKA w Krakowie

Naprawa piekarników Teka – profesjonalnie, z gwarancją, w Krakowie

Teka to uznana marka na rynku AGD, znana z eleganckiego wzornictwa i nowoczesnych funkcji. Ich piekarniki to połączenie niemieckiej precyzji z nowoczesną technologią, ale nawet najlepszy sprzęt może czasem potrzebować naprawy. I wtedy warto postawić na sprawdzony serwis – taki jak nasz.

Naprawiamy piekarniki Teka do zabudowy, zarówno elektryczne, jak i gazowe. Niezależnie od tego, czy problem dotyczy grzałki, programatora czy układu sterującego – mamy doświadczenie, części zamienne i zaplecze, by skutecznie przywrócić piekarnik do życia.

Typowe usterki piekarników Teka

  • Brak grzania lub zbyt niska temperatura,
  • Uszkodzony wentylator termoobiegu,
  • Piekarnik nie włącza się lub wybija bezpieczniki,
  • Niedziałający programator lub panel dotykowy,
  • Drzwi nie domykają się prawidłowo.

Oryginalne części i naprawa elektroniki

W naszym magazynie posiadamy najczęściej wykorzystywane części do piekarników Teka – grzałki, termostaty, przełączniki, wentylatory. Pozostałe komponenty możemy sprowadzić na zamówienie, często już na kolejny dzień roboczy. Naprawiamy elektronikę, nie tylko wymieniamy – co znacząco obniża koszt serwisu.

Nasze podejście do naprawy

Do każdej naprawy podchodzimy profesjonalnie. Przed wizytą analizujemy zgłoszenie i przygotowujemy możliwe części. Dzięki temu wiele napraw udaje się wykonać już podczas pierwszej wizyty. Nie zgadujemy – diagnozujemy, bazując na dokumentacji technicznej i doświadczeniu.

Jak naprawić piekarnik Teka?

Masz do wyboru kilka opcji:

  1. Dostarcz piekarnik do naszego serwisu w Krakowie – os. Oświecenia 22a (czynne pn.–pt. 8:00–17:00).
  2. Umów się na wizytę serwisanta z dojazdem – zadzwoń: 692 460 730 lub 12 446 62 43, napisz: kontakt@pogotowie-agd.pl

Twój piekarnik Teka działa nieprawidłowo? Zadzwoń – sprawdzimy, naprawimy i przywrócimy go do pełnej sprawności.

Naprawiamy piekarniki:

Zostaw numer, a my oddzwonimy

Skontaktujemy się, w sprawie naprawy, serwisu i części zamiennych. Oddzwonimy do Ciebie.

Kontakt

Jak przebiega proces naprawy?

Przyjęcie

Urządzenie można dostarczyć osobiście do naszego serwisu lub my możemy odebrać spod wskazanego adresu. Przywieź ekspres do nas w dowolnym terminie, nie musisz nas uprzedzać. Nasza recepcja jest do dyspozycji klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00. Jeżeli chcesz żeby nasz serwisant odebrał sprzęt do naprawy - skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.

Diagnoza i kontakt

Urządzenia są diagnozowane według kolejności zgłoszeń. Serwisant po zdiagnozowaniu usterki i wycenie naprawy, skontaktuje się i przedstawi szczegóły i jeżeli to możliwe, to różne możliwości wykonania usługi.

Naprawa i testowanie

Technik wykona naprawę zgodnie z ustaleniami. Nie lubimy reklamacji dlatego każdy ekspres jest wielokrotnie testowany, stąd prosimy o cierpliwość.

Zepsuło się? daj nam znać!

Skorzystaj z naszego formularza, na pewno oddzwonimy!