Wpisz wyszukiwaną frazę, a następnie naciśnij ENTER aby wyszukać lub naciśnij X, aby anulować.
Electrolux to jedna z najbardziej zaawansowanych technologicznie marek AGD, znana z nowoczesnych i energooszczędnych rozwiązań. Płyty indukcyjne tej firmy wyróżniają się wysoką precyzją działania, inteligentnymi funkcjami oraz eleganckim designem. Aby jednak utrzymać je w pełni sprawności, potrzebny jest serwis, który zna się na rzeczy – i taki właśnie prowadzimy w Krakowie.
Jako autoryzowany serwis Electrolux oferujemy pełną, pogwarancyjną naprawę płyt indukcyjnych tej marki. Obsługujemy wszystkie modele – z funkcją SenseBoil, Bridge, Hob2Hood, a także klasyczne wersje bez dodatków.
Płyty Electrolux często wymagają programowania modułów po wymianie. Procedury te nie są dostępne dla zwykłych serwisów – potrzebne są dedykowane narzędzia dostępne wyłącznie dla autoryzowanych punktów. My taki dostęp posiadamy – dlatego naprawiamy sprzęt zgodnie z wytycznymi producenta i bez ryzyka dla użytkownika.
W przypadku pęknięcia szyby – zamawiamy i montujemy oryginalną szybę Electrolux. Na życzenie klienta możemy również zastosować pełnowartościowe części z demontażu, co pozwala znacząco obniżyć koszt naprawy przy zachowaniu pełnej sprawności.
Technik analizuje opis usterki przed rozpoczęciem pracy i pobiera z magazynu zestaw potencjalnie potrzebnych części. Dzięki temu wiele napraw wykonujemy w ciągu jednego lub dwóch dni roboczych. Naprawiamy moduły, sterowniki, sensory – a jeśli trzeba, przywracamy płycie fabryczne ustawienia.
Serwis wyposażony jest w sprzęt do diagnostyki elektroniki, testów obciążeń i pomiarów mikroprocesorowych. Mamy dostęp do pełnej dokumentacji Electrolux oraz oryginalnych części. Każda naprawa objęta jest gwarancją, a zadowolenie klienta to dla nas standard.
Dostosowując naszą ofertę do różnych potrzeb klientów, dajemy możliwość wyboru dogodnej formy serwisu:
Masz pytania? Skontaktuj się z nami – chętnie doradzimy i pomożemy wybrać najdogodniejsze rozwiązanie.
Urządzenie można dostarczyć osobiście do naszego serwisu lub my możemy odebrać spod wskazanego adresu. Przywieź ekspres do nas w dowolnym terminie, nie musisz nas uprzedzać. Nasza recepcja jest do dyspozycji klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00. Jeżeli chcesz żeby nasz serwisant odebrał sprzęt do naprawy - skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
Urządzenia są diagnozowane według kolejności zgłoszeń. Serwisant po zdiagnozowaniu usterki i wycenie naprawy, skontaktuje się i przedstawi szczegóły i jeżeli to możliwe, to różne możliwości wykonania usługi.
Technik wykona naprawę zgodnie z ustaleniami. Nie lubimy reklamacji dlatego każdy ekspres jest wielokrotnie testowany, stąd prosimy o cierpliwość.