Zgłoś serwis online

Naprawa i serwis płyt indukcyjnych Whirlpool

Naprawa płyt indukcyjnych Whirlpool – autoryzowany serwis w Krakowie

Whirlpool to uznany producent nowoczesnych płyt indukcyjnych, które łączą elegancję, funkcjonalność i zaawansowaną elektronikę. Jednak nawet najlepszy sprzęt może czasem odmówić posłuszeństwa – i właśnie wtedy z pomocą przychodzi nasz autoryzowany serwis w Krakowie.

Naprawiamy wszystkie modele indukcji Whirlpool – od standardowych po te z technologią 6. Zmysł, flexiCook czy PowerBooster. Działamy zgodnie z dokumentacją producenta, korzystając z oryginalnych lub pełnowartościowych zamienników, jeśli klient wyrazi takie życzenie.

Typowe usterki w płytach Whirlpool

  • Brak podgrzewania mimo aktywnego pola,
  • Błędy na wyświetlaczu (np. F47, F12, F08),
  • Płyta nie reaguje na dotyk,
  • Uszkodzony moduł zasilania lub sterujący,
  • Płyta wydaje dźwięki, a nie działa poprawnie.

Wymiana szyb w płytach Whirlpool

Szyba płyty indukcyjnej nie nadaje się do naprawy – wymienia się ją na nową. Jako autoryzowany serwis Whirlpool, oferujemy możliwość zamówienia oryginalnej szyby do każdego dostępnego modelu. Dzięki temu Twoja płyta odzyska nie tylko funkcjonalność, ale też estetykę.

Nasze podejście do serwisu

Naprawa zawsze poprzedzona jest profesjonalną diagnostyką. Technik analizuje zgłoszenie i pobiera z magazynu najczęściej potrzebne części – dzięki temu wiele napraw wykonujemy szybko, nawet w ciągu 1–2 dni roboczych.

Na życzenie klienta stosujemy również sprawdzone części z demontażu, które pozwalają zredukować koszty, nie wpływając na jakość.

Zaplecze techniczne i gwarancja

Nasze stanowiska wyposażone są w sprzęt do diagnozowania układów indukcyjnych, testowania modułów elektronicznych, pomiarów napięcia i testów bezpieczeństwa. Każda naprawa objęta jest gwarancją, a zadowolenie klienta to nasz priorytet.

Znajdziesz nas w Krakowie na os. Oświecenia 22a. Jeśli Twoja płyta Whirlpool sprawia problemy – skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się resztą.

Najczęściej naprawiamy:

Zostaw numer, a my oddzwonimy

Skontaktujemy się, w sprawie naprawy, serwisu i części zamiennych. Oddzwonimy do Ciebie.

Kontakt

Jak przebiega proces naprawy?

Przyjęcie

Urządzenie można dostarczyć osobiście do naszego serwisu lub my możemy odebrać spod wskazanego adresu. Przywieź ekspres do nas w dowolnym terminie, nie musisz nas uprzedzać. Nasza recepcja jest do dyspozycji klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00. Jeżeli chcesz żeby nasz serwisant odebrał sprzęt do naprawy - skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.

Diagnoza i kontakt

Urządzenia są diagnozowane według kolejności zgłoszeń. Serwisant po zdiagnozowaniu usterki i wycenie naprawy, skontaktuje się i przedstawi szczegóły i jeżeli to możliwe, to różne możliwości wykonania usługi.

Naprawa i testowanie

Technik wykona naprawę zgodnie z ustaleniami. Nie lubimy reklamacji dlatego każdy ekspres jest wielokrotnie testowany, stąd prosimy o cierpliwość.

Zepsuło się?
Daj nam znać!

Skorzystaj z naszego formularza, na pewno oddzwonimy!