Zgłoś serwis online

Naprawa i serwis zmywarek Teka

Naprawa zmywarek Teka – profesjonalny serwis w Krakowie

Zmywarka Teka przestała działać jak należy? Nie domywa naczyń, przerywa cykl albo nie pobiera wody? Naprawiamy zmywarki Teka na terenie Krakowa i okolic – zarówno w serwisie stacjonarnym, jak i z dojazdem do klienta.

Urządzenia tej marki serwisujemy od wielu lat, znamy ich typowe usterki i konstrukcje. Po przyjęciu zgłoszenia nasz technik kontaktuje się z klientem i – jeśli to możliwe – wykonuje naprawę podczas jednej wizyty. W przypadku poważniejszych usterek zapraszamy do naszego warsztatu na os. Oświecenia 22a w Krakowie.

Najczęstsze usterki w zmywarkach Teka

  • Zmywarka nie pobiera lub nie wypompowuje wody,
  • Brak grzania lub niedomyte naczynia,
  • Wycieki wody z urządzenia,
  • Błędy sterownika lub brak reakcji na przyciski,
  • Uszkodzenia mechaniczne i zablokowane ramiona natryskowe.

Nasze podejście do naprawy

W każdej naprawie kierujemy się zasadą skutecznej i rozsądnej diagnostyki. Nie wymieniamy części na ślepo – sprawdzamy i analizujemy. Gdzie to możliwe, naprawiamy elektronikę, stosujemy pełnowartościowe zamienniki lub części z demontażu, co pozwala znacząco ograniczyć koszty przy zachowaniu pełnej funkcjonalności urządzenia.

Nasze zaplecze serwisowe

W naszym warsztacie korzystamy z narzędzi diagnostycznych, dokumentacji technicznej i sprzętu do programowania modułów. W magazynie posiadamy najczęściej wykorzystywane części zamienne, a pozostałe komponenty sprowadzamy bezpośrednio od producentów i sprawdzonych dostawców.

Zadowolenie klienta i gwarancja

Każda naprawa objęta jest gwarancją. Pracujemy z dbałością o każdy szczegół, zachowując wysokie standardy techniczne i komunikacyjne. Zadowolenie klienta to nasz priorytet – każdą zmywarkę traktujemy tak, jakby miała zmywać nasze własne naczynia.

Jakie zmywarki naprawiamy:

Zostaw numer, a my oddzwonimy

Skontaktujemy się, w sprawie naprawy, serwisu i części zamiennych. Oddzwonimy do Ciebie.

Kontakt

Jak przebiega proces naprawy?

Przyjęcie

Urządzenie można dostarczyć osobiście do naszego serwisu lub my możemy odebrać spod wskazanego adresu. Przywieź ekspres do nas w dowolnym terminie, nie musisz nas uprzedzać. Nasza recepcja jest do dyspozycji klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00. Jeżeli chcesz żeby nasz serwisant odebrał sprzęt do naprawy - skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.

Diagnoza i kontakt

Urządzenia są diagnozowane według kolejności zgłoszeń. Serwisant po zdiagnozowaniu usterki i wycenie naprawy, skontaktuje się i przedstawi szczegóły i jeżeli to możliwe, to różne możliwości wykonania usługi.

Naprawa i testowanie

Technik wykona naprawę zgodnie z ustaleniami. Nie lubimy reklamacji dlatego każdy ekspres jest wielokrotnie testowany, stąd prosimy o cierpliwość.

Zepsuło się?
Daj nam znać!

Skorzystaj z naszego formularza, na pewno oddzwonimy!