Podmiotem wykonującym usługi jest Jacek Klimczyk Serwis AGD z siedzibą w Krakowie, os. Oświecenia 22a
Serwis wykonuje naprawy sprzętu gospodarstwa domowego i posiada odpowiednią wiedzę, kwalifikacje i uprawnienia w tym zakresie
Po zdiagnozowaniu urządzenia, klient ma prawo do zrezygnowania z wykonania naprawy jeżeli tak zadecyduje bez podawania powodu.
W przypadku rezygnacji z naprawy, klient ponosi koszt diagnozy w wysokości ustalanej indywidualnie w zależności od rodzaju sprzętu.
Na wykonane przez serwis naprawy udziela się minimum 3 miesiące gwarancji. Gwarancja obejmuje jedynie zakres wykonywanych napraw. Maksymalny okres gwarancji wynosi 6 miesięcy.
Na wszystkie sprzedane przez Serwis części Serwis udziela 6 miesięcy gwarancji
Gwarancja na usługi oraz części zamienne nie obejmuje uszkodzeń wynikających z czynników niezależnych od serwisu, takich jak uszkodzenia mechaniczne, wyładowania atmosferyczne i innych z winy klienta
Za sprzęt dostarczony do Serwisu i nie odebrany w przeciągu dwóch miesięcy od daty wykonania naprawy lub diagnozy bez naprawy na życzenie klienta, zostanie naliczona opłata za magazynowanie sprzętu w
wysokości 5zł za dobę.
W przypadku dostarczenia sprzętu z uszkodzeniami mechanicznymi w tym przede wszystkim z ubytkami w elementach szklanych, serwis nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne skutki tych uszkodzeń lub ich dalsze postępowanie, a w szczególności za pęknięcia szyb powstałe od miejsc wcześniej uszkodzonych.
Podczas naprawy modułów elektronicznych istnieje ryzyko, w przypadku uszkodzeń nieodwracalnych, takich jak uszkodzenie procesora, że w trakcie wykonywania usługi te uszkodzenia się powiększą, a urządzenie zostanie pozbawione ewentualnych dostępnych (pomimo usterki) sprzed naprawy funkcjonalności.
Serwis nie ponosi kosztów wymiany elementów, które podczas naprawy mogą ulec zniszczeniu (naklejek, plomb) umieszczonych w miejscach niepozwalających na naprawę, popękanych obudów, zakleszczonych, itd.
Zepsuło się? Daj nam znać!
Skorzystaj z naszego formularza, na pewno oddzwonimy!