Wpisz wyszukiwaną frazę, a następnie naciśnij ENTER aby wyszukać lub naciśnij X, aby anulować.
Twoja pralka Candy nagle przestała być taka słodka? Głośno warczy, zatrzymuje się w połowie programu albo odmawia współpracy z wodą? Bez stresu – naprawa pralek Candy to nasza specjalność. Jesteśmy po to, żeby rozwiązywać takie problemy – szybko, fachowo i bez lania wody (chyba że z pralki).
Oferujemy pogwarancyjny serwis pralek Candy w Krakowie oraz okolicznych miejscowościach. Dojeżdżamy do klientów z torbą pełną części zamiennych i dobrym nastawieniem. W większości przypadków usuwamy usterkę od razu – bez konieczności czekania tygodniami.
Nowoczesne pralki Candy potrafią być wybredne. Kiedy odmawiają współpracy, w grę często wchodzi elektronika, czujniki lub błędy programatora. Nasz zespół to nie przypadkowi fachowcy – to głównie elektronicy z doświadczeniem i dostępem do dokumentacji technicznej marki Candy. Nie zgadujemy – my wiemy.
Możesz przywieźć swoją pralkę Candy do naszego serwisu na os. Oświecenia 22a – mamy tam w pełni wyposażony warsztat, stanowiska testowe i kawę (dla Ciebie, nie dla pralki). Ale jeśli wolisz zostać w domu – nasz technik przyjedzie do Ciebie i zrobi co trzeba na miejscu.
Nie działamy „byle działało”. Korzystamy z części zamiennych dobrej jakości, a każda naprawa jest wykonywana przy użyciu profesjonalnych narzędzi – od multimetru po prasę hydrauliczną. Pralka Candy wraca do życia, a Ty wracasz do świeżego prania.
Działamy na terenie całego Krakowa – Nowa Huta, Podgórze, Prądnik, Krowodrza – oraz w okolicznych miejscowościach. Jeśli Twoja pralka Candy się buntuje, nie trać nerwów – zadzwoń, a my zajmiemy się resztą.
Urządzenie można dostarczyć osobiście do naszego serwisu lub my możemy odebrać spod wskazanego adresu. Przywieź ekspres do nas w dowolnym terminie, nie musisz nas uprzedzać. Nasza recepcja jest do dyspozycji klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00. Jeżeli chcesz żeby nasz serwisant odebrał sprzęt do naprawy - skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
Urządzenia są diagnozowane według kolejności zgłoszeń. Serwisant po zdiagnozowaniu usterki i wycenie naprawy, skontaktuje się i przedstawi szczegóły i jeżeli to możliwe, to różne możliwości wykonania usługi.
Technik wykona naprawę zgodnie z ustaleniami. Nie lubimy reklamacji dlatego każdy ekspres jest wielokrotnie testowany, stąd prosimy o cierpliwość.