Wpisz wyszukiwaną frazę, a następnie naciśnij ENTER aby wyszukać lub naciśnij X, aby anulować.
Nowoczesna pralka Haier to prawdziwe centrum dowodzenia praniem – dopóki wszystko działa. A co jeśli pralka się zawiesi, przestanie grzać wodę albo zniknie opcja wirowania? Spokojnie. Jako autoryzowany serwis Haier w Krakowie wiemy, jak przywrócić sprzęt do pełnej sprawności.
Naprawiamy zgodnie z wytycznymi producenta – z dostępem do oryginalnych części i dokumentacji serwisowej. Zajmujemy się zarówno nowoczesnymi modelami z WiFi i funkcjami smart, jak i tradycyjnymi pralkami ładowanymi od frontu i od góry.
Oferujemy naprawy z dojazdem do klienta – w większości przypadków kończy się to sprawnie już podczas jednej wizyty. Nasi technicy przyjeżdżają z zestawem oryginalnych części i kompletem narzędzi diagnostycznych. Jeśli sytuacja wymaga większej ingerencji, możesz dostarczyć pralkę do naszego warsztatu na os. Oświecenia 22a.
Jako autoryzowany serwis pralek Haier pracujemy w oparciu o oryginalne wytyczne serwisowe producenta. Mamy dostęp do aktualnych procedur naprawczych, firmware’ów i diagnostyki, a każda naprawa jest zgodna z polityką Haier – i objęta gwarancją.
Nie działamy „na oko”. W naszym serwisie znajdziesz sprzęt pomiarowy, komputery do diagnostyki i prasy hydrauliczne do montażu łożysk. Mamy też własny magazyn części zamiennych, dzięki czemu nie musimy czekać tygodniami na dostawę. A Twoja pralka Haier może znowu działać jak nowa – szybciej, niż myślisz.
Obsługujemy całe miasto (Nowa Huta, Prądnik, Krowodrza, Podgórze) oraz pobliskie miejscowości (Zielonki, Wieliczka, Skawina, Zabierzów). Zadzwoń lub napisz – przyjedziemy, zdiagnozujemy i naprawimy pralkę zgodnie ze standardem marki Haier.
Urządzenie można dostarczyć osobiście do naszego serwisu lub my możemy odebrać spod wskazanego adresu. Przywieź ekspres do nas w dowolnym terminie, nie musisz nas uprzedzać. Nasza recepcja jest do dyspozycji klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00. Jeżeli chcesz żeby nasz serwisant odebrał sprzęt do naprawy - skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
Urządzenia są diagnozowane według kolejności zgłoszeń. Serwisant po zdiagnozowaniu usterki i wycenie naprawy, skontaktuje się i przedstawi szczegóły i jeżeli to możliwe, to różne możliwości wykonania usługi.
Technik wykona naprawę zgodnie z ustaleniami. Nie lubimy reklamacji dlatego każdy ekspres jest wielokrotnie testowany, stąd prosimy o cierpliwość.