Zgłoś serwis online

Naprawa i serwis pralek Whirlpool w Krakowie

Naprawa pralek Whirlpool – pogwarancyjny serwis w Krakowie

Oferujemy profesjonalny pogwarancyjny serwis pralek Whirlpool na terenie Krakowa i okolic. Nasz zespół składa się z doświadczonych techników, którzy doskonale znają kody błędów Whirlpool oraz procedury serwisowe zalecane przez producenta.

Posiadamy własną bazę dokumentacji technicznej oraz magazyn części zamiennych, dzięki czemu większość usterek jesteśmy w stanie usunąć od ręki – bez czekania na dostawę.

Zakres naszych usług obejmuje m.in.:

  • naprawy elektryczne, elektroniczne, mechaniczne i hydrauliczne,
  • serwis z dojazdem do klienta na terenie Krakowa i okolic,
  • naprawy w naszym warsztacie – os. Oświecenia 22a, Kraków,
  • diagnozowanie usterek i błędów z użyciem dokumentacji Whirlpool,
  • wymianę części takich jak: pompy, łożyska, amortyzatory, fartuchy, grzałki, szczotki węglowe,
  • kompleksową naprawę modułów sterujących i układów elektronicznych.

Dlaczego warto skorzystać z naszego serwisu pralek Whirlpool? Każdy z naszych techników posiada odpowiednie kwalifikacje oraz dostęp do sprzętu diagnostycznego. Dojeżdżając do klienta, zawsze mamy ze sobą zestaw najczęściej wymienianych części, co pozwala nam naprawić pralkę Whirlpool już podczas pierwszej wizyty.

W naszym warsztacie stworzyliśmy specjalne stanowiska serwisowe dedykowane naprawom pralek Whirlpool, co znacząco przyspiesza i usprawnia cały proces.

Szukasz niezawodnej naprawy pralki Whirlpool w Krakowie? Skontaktuj się z nami – znajdziemy rozwiązanie nawet dla najbardziej uporczywej usterki!

Naprawiamy pralki:

Zostaw numer, a my oddzwonimy

Skontaktujemy się, w sprawie naprawy, serwisu i części zamiennych. Oddzwonimy do Ciebie.

Kontakt

Jak przebiega proces naprawy?

Przyjęcie

Urządzenie można dostarczyć osobiście do naszego serwisu lub my możemy odebrać spod wskazanego adresu. Przywieź ekspres do nas w dowolnym terminie, nie musisz nas uprzedzać. Nasza recepcja jest do dyspozycji klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00. Jeżeli chcesz żeby nasz serwisant odebrał sprzęt do naprawy - skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.

Diagnoza i kontakt

Urządzenia są diagnozowane według kolejności zgłoszeń. Serwisant po zdiagnozowaniu usterki i wycenie naprawy, skontaktuje się i przedstawi szczegóły i jeżeli to możliwe, to różne możliwości wykonania usługi.

Naprawa i testowanie

Technik wykona naprawę zgodnie z ustaleniami. Nie lubimy reklamacji dlatego każdy ekspres jest wielokrotnie testowany, stąd prosimy o cierpliwość.

Zepsuło się?
Daj nam znać!

Skorzystaj z naszego formularza, na pewno oddzwonimy!