Wykonujemy naprawy w ramach gwarancji udzielanej przez firmę TEKA na produkty AGD. Nasza firma zajmuje się również wykonywaniem napraw pogwarancyjnych oraz sprzedażą wszystkich dostępnych części zamiennych do sprzętu AGD marki Teka.
W ramach gwarancji udzielanej przez Teka, wykonujemy naprawy następującego sprzętu:
- Ekspresy do kawy
- Lodówki
- Kuchenki mikrofalowe
- Okapy
- Piekarniki
- Płyty grzewcze
- Ceramiczne
- Gazowe
- Indukcyjne
- Szuflady do podgrzewania
- Zmywarki
Zgłaszanie usterek
Przed zgłoszeniem usterki do naprawy w ramach gwarancji, należy zapoznać się z poniższymi informacjami. Część z nich może być przydatna również podczas naprawy pogwarancyjnej.
- Rejestracja produktu
Na stronie http://www.tekaserwis.com.pl/agd/?pg=register, należy zarejestrować produkt, który pragną państwo zgłosić do naprawy.
- Lokalizacja numeru seryjnego
Na stronie producenta, szczegółowo zostały opisane lokalizacje numerów seryjnych dla każdego rodzaju sprzętu. Szczegóły znajdą państwo pod adresem http://www.tekaserwis.com.pl/agd/?pg=sn_location
- Potrzebne dokumenty
Przed zgłoszeniem usterki należy przygotować kartę gwarancyjną (do wydrukowania na stronie producenta po zarejestrowaniu produktu) oraz dokument zakupu sprzętu z czytelną datą.
- Pozostałe warunki gwarancji dostępne są pod adresem http://www.tekaserwis.com.pl/agd/?pg=warranty
- Usterki w ramach gwarancji Teka należy zgłaszać pod numerem telefonu 12 44 66 243 lub 692460730 poniedziałek-piątek w godzinach 8:00-17:00.
Młynki na odpady i zlewozmywaki
Nie zajmujemy się naprawą innych produktów firmy Teka. Sprzęt kuchenny, niewymieniony powyżej, taki jak młynki na odpady, zlewozmywaki i baterie należy zgłaszać bezpośrednio u producenta poprzez formularz na stronie http://tekaserwis.com.pl/.