Wpisz wyszukiwaną frazę, a następnie naciśnij ENTER aby wyszukać lub naciśnij X, aby anulować.
Po odłączeniu płyty od instalacji, w celu wysłania jej do naszego serwisu do naprawy, należy ją dobrze zabezpieczyć do wysyłki. Podczas każdego zgłoszenia telefonicznego staramy się przypominać o odkręceniu szyby. Jest to podstawowa czynność jaką zalecamy wykonać. W większości płyt, szyba jest przykręcona śrubami wkręconymi prostopadle do bocznej krawędzi.
W niektórych modelach należy odwrócić płytę szybą w dół (np. seria płyt Teka IR, IBR...), gdyż śruby mocujące znajdują się od spodu urządzenia. W płytach jak na zdjęciu, znajduje się 5 śrub mocujących. Po wykręceniu śrub, płytę należy uważnie odwrócić (szybą do góry), a następnie zdjąć szybę. Potrzebne narzędzia to, w zależności od modelu, najczęściej śrubokręt krzyżakowy bądź śrubokręt (bit) torx 20.
Nie rozkręcaj urządzenia pod napięciem! Płytę należy wcześniej odłączyć od instalacji elektrycznej zachowując zasady bezpieczeństwa. Takie czynności powinny wykonywać osoby posiadające stosowne kwalifikacje.
Po odłączeniu płyty od instalacji i zdjęciu szyby, można przystąpić do pakowania płyty. Na wstępie proponujemy przygotowanie dokładnego opisu usterki na kartce papieru. Im dokładniejsza informacja, tym łatwiej będzie naszym technikom zdiagnozować usterkę i przeprowadzić testy, co ma pośredni wpływ na czas wykonania usługi.
Dobrym rozwiązaniem jest przyłożenie kartonu lub innego sztywnego materiału (np. pilśni) w miejsce szyby tak, aby w transporcie przykrycie służyło jako "atrapa" szyby. Dzięki temu wszystkie elementy płyty powinny zostać na swoim miejscu. Należy pamiętać, aby karton ciasno przykleić taśmą klejącą do obudowy.
Aby ograniczyć możliwość pomyłki, warto opisać paczkę nazwiskiem, adresem i przede wszystkim numerem telefonu.
Urządzenie można dostarczyć osobiście do naszego serwisu lub my możemy odebrać spod wskazanego adresu. Przywieź ekspres do nas w dowolnym terminie, nie musisz nas uprzedzać. Nasza recepcja jest do dyspozycji klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00. Jeżeli chcesz żeby nasz serwisant odebrał sprzęt do naprawy - skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
Urządzenia są diagnozowane według kolejności zgłoszeń. Serwisant po zdiagnozowaniu usterki i wycenie naprawy, skontaktuje się i przedstawi szczegóły i jeżeli to możliwe, to różne możliwości wykonania usługi.
Technik wykona naprawę zgodnie z ustaleniami. Nie lubimy reklamacji dlatego każdy ekspres jest wielokrotnie testowany, stąd prosimy o cierpliwość.