Wpisz wyszukiwaną frazę, a następnie naciśnij ENTER aby wyszukać lub naciśnij X, aby anulować.
Ekspresy Siemens to urządzenia klasy premium – eleganckie, zaawansowane technologicznie i niezawodne… dopóki coś się nie wydarzy. A gdy już się wydarzy, potrzebny jest serwis, który zna te maszyny od środka. I właśnie taki serwis prowadzimy.
Zajmujemy się pogwarancyjną naprawą ekspresów automatycznych Siemens, w tym popularnych serii EQ.3, EQ.6, EQ.700 i EQ.900. Posiadamy doświadczenie, dostęp do dokumentacji technicznej oraz magazyn podstawowych części zamiennych. Naprawy wykonujemy stacjonarnie – urządzenie należy dostarczyć do naszego serwisu w Krakowie.
Po przyjęciu ekspresu wykonujemy wstępną diagnozę i informujemy o orientacyjnych kosztach. Części pobieramy z magazynu lub sprowadzamy bezpośrednio od producentów. Naprawiamy elektronikę, zamiast wymieniać całe moduły – tam, gdzie to możliwe. Stosujemy również sprawdzone części z demontażu – tylko na wyraźne życzenie klienta.
W naszym serwisie znajdują się stanowiska do czyszczenia, testów hydraulicznych i ciśnieniowych oraz układów elektronicznych. Dysponujemy sprzętem do naprawy płytek PCB, testowania czujników i układów termicznych. Mamy dostęp do dokumentacji Siemens i bieżących biuletynów serwisowych.
Każda naprawa objęta jest gwarancją. Naszym celem jest zawsze skuteczna i opłacalna naprawa – tak, by ekspres znów serwował idealne espresso, latte lub americano. Zadowolenie klienta to nasz priorytet.
Szczególnie zapraszamy klientów z okolic Krakowa, Myślenic, Michałowic, Kazimierzy Wielkiej, Proszowic, Wieliczki, Gdowa i okolic. Zaufaj serwisowi, który zna się na kawie i technologii.
Urządzenie można dostarczyć osobiście do naszego serwisu lub my możemy odebrać spod wskazanego adresu. Przywieź ekspres do nas w dowolnym terminie, nie musisz nas uprzedzać. Nasza recepcja jest do dyspozycji klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00. Jeżeli chcesz żeby nasz serwisant odebrał sprzęt do naprawy - skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
Urządzenia są diagnozowane według kolejności zgłoszeń. Serwisant po zdiagnozowaniu usterki i wycenie naprawy, skontaktuje się i przedstawi szczegóły i jeżeli to możliwe, to różne możliwości wykonania usługi.
Technik wykona naprawę zgodnie z ustaleniami. Nie lubimy reklamacji dlatego każdy ekspres jest wielokrotnie testowany, stąd prosimy o cierpliwość.