Wpisz wyszukiwaną frazę, a następnie naciśnij ENTER aby wyszukać lub naciśnij X, aby anulować.
Candy to włoska marka AGD z wieloletnią tradycją, znana z funkcjonalnych i przystępnych cenowo urządzeń do kuchni i łazienki. Kuchenki mikrofalowe Candy często wybierane są za sprawą prostoty obsługi i eleganckiego wzornictwa. Mimo solidnego wykonania, z czasem każda mikrofalówka może potrzebować profesjonalnego serwisu – i tu właśnie wchodzimy my.
Oferujemy pogwarancyjny serwis mikrofalówek Candy w Krakowie – naprawiamy urządzenia wolnostojące i do zabudowy, z grillem, termoobiegiem i dodatkowymi funkcjami. Znamy dobrze konstrukcję tych urządzeń i potrafimy szybko ustalić źródło problemu.
Naprawy mikrofalówek Candy wykonujemy w naszym serwisie stacjonarnym. Technicy analizują opis zgłoszonej usterki i już na tym etapie przygotowują potrzebne części. Wykonujemy pełną diagnostykę, sprawdzamy układ grzewczy, wysokiego napięcia i moduły sterujące.
Na życzenie klienta możemy zaproponować zastosowanie części z demontażu – jeżeli ich stan techniczny nie budzi zastrzeżeń i pozwala znacząco obniżyć koszt naprawy.
Dysponujemy specjalistycznym zapleczem serwisowym – posiadamy urządzenia do testów mikrofal, analizatory promieniowania, narzędzia do pracy z elektroniką i dostęp do dokumentacji technicznej modeli Candy. Dzięki temu nasze naprawy są szybkie, skuteczne i zgodne ze standardami bezpieczeństwa.
Wszystkie naprawy objęte są gwarancją. Pracujemy z precyzją i troską o szczegóły – bo wiemy, że każde urządzenie w kuchni ma swoją rolę. Zadowolenie klienta to dla nas absolutny priorytet.
Zapraszamy do naszego serwisu w Krakowie przy os. Oświecenia 22a. Sprawimy, że Twoja mikrofalówka Candy znów będzie działać jak należy – a Ty znów podgrzejesz obiad w kilka chwil.
Urządzenie można dostarczyć osobiście do naszego serwisu lub my możemy odebrać spod wskazanego adresu. Przywieź ekspres do nas w dowolnym terminie, nie musisz nas uprzedzać. Nasza recepcja jest do dyspozycji klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00. Jeżeli chcesz żeby nasz serwisant odebrał sprzęt do naprawy - skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
Urządzenia są diagnozowane według kolejności zgłoszeń. Serwisant po zdiagnozowaniu usterki i wycenie naprawy, skontaktuje się i przedstawi szczegóły i jeżeli to możliwe, to różne możliwości wykonania usługi.
Technik wykona naprawę zgodnie z ustaleniami. Nie lubimy reklamacji dlatego każdy ekspres jest wielokrotnie testowany, stąd prosimy o cierpliwość.