Wpisz wyszukiwaną frazę, a następnie naciśnij ENTER aby wyszukać lub naciśnij X, aby anulować.
Marka Hoover od ponad stu lat kojarzona jest z nowoczesnym podejściem do sprzątania. To właśnie ten producent wprowadził na rynek jedne z pierwszych odkurzaczy elektrycznych. Dziś odkurzacze Hoover to sprzęt o wysokiej wydajności, cichej pracy i innowacyjnych rozwiązaniach. Ale nawet najbardziej zaawansowane urządzenia mogą czasem odmówić współpracy – i wtedy warto mieć pod ręką sprawdzony serwis.
W naszym krakowskim serwisie specjalizujemy się w pogwarancyjnej naprawie odkurzaczy Hoover. Obsługujemy zarówno klasyczne modele workowe, jak i nowoczesne odkurzacze bezworkowe, cyklonowe, wodne, a także bezprzewodowe i pionowe. Niezależnie od rodzaju, jesteśmy w stanie szybko i trafnie zdiagnozować problem oraz zaproponować skuteczne rozwiązanie.
Każdy odkurzacz trafiający do naszego serwisu poddawany jest szczegółowej diagnostyce. W większości przypadków naprawa możliwa jest tego samego dnia. Części do popularnych modeli posiadamy w magazynie, a mniej typowe komponenty jesteśmy w stanie szybko sprowadzić. Na życzenie klienta możemy zaproponować części z demontażu, jeśli pozwala to obniżyć koszt naprawy – oczywiście tylko wtedy, gdy są one w pełni sprawne i bezpieczne.
Do każdej naprawy podchodzimy z taką samą starannością – niezależnie od tego, czy chodzi o prosty zwijacz, czy skomplikowany układ elektroniczny. Zadowolenie klienta to nasz priorytet, dlatego wszystkie naprawy objęte są gwarancją. Serwisujemy sprzęt tak, jakby miał służyć nam samym.
Oferujemy również akcesoria i części eksploatacyjne do odkurzaczy Hoover – worki, ssawki, rury, filtry, szczotki i inne dodatki, które pomagają przywrócić pełną funkcjonalność Twojego sprzętu.
Zapraszamy do naszego punktu w Krakowie przy os. Oświecenia 22a. Twój odkurzacz Hoover znowu będzie działać jak nowy!
Urządzenie można dostarczyć osobiście do naszego serwisu lub my możemy odebrać spod wskazanego adresu. Przywieź ekspres do nas w dowolnym terminie, nie musisz nas uprzedzać. Nasza recepcja jest do dyspozycji klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00. Jeżeli chcesz żeby nasz serwisant odebrał sprzęt do naprawy - skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
Urządzenia są diagnozowane według kolejności zgłoszeń. Serwisant po zdiagnozowaniu usterki i wycenie naprawy, skontaktuje się i przedstawi szczegóły i jeżeli to możliwe, to różne możliwości wykonania usługi.
Technik wykona naprawę zgodnie z ustaleniami. Nie lubimy reklamacji dlatego każdy ekspres jest wielokrotnie testowany, stąd prosimy o cierpliwość.