Wpisz wyszukiwaną frazę, a następnie naciśnij ENTER aby wyszukać lub naciśnij X, aby anulować.
Okapy Teka to nowoczesne urządzenia z hiszpańskim rodowodem – eleganckie, wydajne, z elektronicznym sterowaniem i wieloma udogodnieniami. Gdy jednak coś przestaje działać, lepiej nie czekać – kuchenne zapachy nie wywietrzą się same. Zgłoś się do nas – naprawiamy okapy Teka szybko i z gwarancją.
Oferujemy serwis okapów kuchennych Teka – zarówno prostych modeli, jak i rozbudowanych wersji kominowych, teleskopowych czy z panelem sensorowym. Naprawy wykonujemy w naszym serwisie stacjonarnym lub u klienta na miejscu – jeśli tylko warunki techniczne na to pozwalają.
Każdy okap Teka traktujemy indywidualnie – zaczynamy od diagnostyki, szukamy przyczyny usterki, dopiero potem przystępujemy do naprawy. Naprawiamy elektronikę sterującą, silniki i układy zasilające. Na życzenie klienta możemy zastosować części z demontażu lub sprawdzone zamienniki – zawsze informujemy o dostępnych opcjach i kosztach.
W naszym serwisie mamy odpowiednie stanowiska, narzędzia i dokumentację techniczną do pracy z urządzeniami marki Teka. W magazynie posiadamy najczęściej wykorzystywane części, a wszystko inne możemy zamówić bezpośrednio u producenta – często z dostawą na drugi dzień roboczy.
Wszystkie wykonane naprawy objęte są gwarancją. Działamy rzetelnie, dokładnie i z pasją – bo wiemy, jak ważny jest sprawny okap w kuchni. Zadowolenie klienta to dla nas priorytet.
Działamy na terenie Krakowa, Myślenic, Michałowic, Kazimierzy Wielkiej, Proszowic, Wieliczki, Gdowa i okolic. Twój okap Teka zawodzi? My go naprawimy – z doświadczeniem i gwarancją.
Urządzenie można dostarczyć osobiście do naszego serwisu lub my możemy odebrać spod wskazanego adresu. Przywieź ekspres do nas w dowolnym terminie, nie musisz nas uprzedzać. Nasza recepcja jest do dyspozycji klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00. Jeżeli chcesz żeby nasz serwisant odebrał sprzęt do naprawy - skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
Urządzenia są diagnozowane według kolejności zgłoszeń. Serwisant po zdiagnozowaniu usterki i wycenie naprawy, skontaktuje się i przedstawi szczegóły i jeżeli to możliwe, to różne możliwości wykonania usługi.
Technik wykona naprawę zgodnie z ustaleniami. Nie lubimy reklamacji dlatego każdy ekspres jest wielokrotnie testowany, stąd prosimy o cierpliwość.