Wpisz wyszukiwaną frazę, a następnie naciśnij ENTER aby wyszukać lub naciśnij X, aby anulować.
Ekspresy Bosch to połączenie precyzji, niemieckiej technologii i eleganckiego designu. Cieszą się popularnością zarówno w domach, jak i małych biurach – i nie bez powodu. Są wydajne, trwałe i intuicyjne w obsłudze. Ale nawet najlepszy ekspres może z czasem odmówić posłuszeństwa. Jeśli Twój ekspres Bosch nie parzy kawy jak dawniej – trafiasz w dobre ręce.
Specjalizujemy się w pogwarancyjnych naprawach ekspresów Bosch – zarówno modeli automatycznych (serii VeroCup, VeroBar, VeroAroma), jak i starszych urządzeń. W naszym serwisie w Krakowie diagnozujemy i usuwamy usterki związane z elektroniką, hydrauliką, układem parzenia czy systemem spieniania mleka.
Nie wróżymy z fusów – przeprowadzamy dokładną diagnostykę. Każdy technik odpowiednio przygotowuje się do naprawy jeszcze przed rozpoczęciem pracy, na podstawie opisu usterki kompletując najczęściej potrzebne części z magazynu. Dzięki temu skracamy czas realizacji, zwiększając skuteczność naprawy już przy pierwszej wizycie (w przypadku napraw na miejscu) lub w możliwie krótkim czasie na warsztacie.
Dysponujemy profesjonalnym wyposażeniem: narzędziami do serwisowania hydrauliki ciśnieniowej, układów grzewczych i elektroniki. Mamy również dostęp do kodów błędów, schematów, biuletynów serwisowych i narzędzi diagnostycznych. W naszym magazynie znajdują się podstawowe części zamienne, a rzadziej występujące możemy sprowadzić w krótkim czasie.
Na życzenie klienta możemy również zastosować sprawdzone części z demontażu – pełnowartościowe i bezpieczne, co pozwala często obniżyć koszt naprawy.
Każda naprawa ekspresu Bosch objęta jest gwarancją. Pracujemy z precyzją, starannością i pasją – traktujemy każdy ekspres tak, jakby miał parzyć kawę dla nas samych. Zadowolenie klienta to dla nas priorytet.
Zapraszamy do naszego serwisu w Krakowie – os. Oświecenia 22a. Oddaj swój ekspres Bosch w ręce specjalistów i znów ciesz się smakiem idealnej kawy każdego dnia.
Urządzenie można dostarczyć osobiście do naszego serwisu lub my możemy odebrać spod wskazanego adresu. Przywieź ekspres do nas w dowolnym terminie, nie musisz nas uprzedzać. Nasza recepcja jest do dyspozycji klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00. Jeżeli chcesz żeby nasz serwisant odebrał sprzęt do naprawy - skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
Urządzenia są diagnozowane według kolejności zgłoszeń. Serwisant po zdiagnozowaniu usterki i wycenie naprawy, skontaktuje się i przedstawi szczegóły i jeżeli to możliwe, to różne możliwości wykonania usługi.
Technik wykona naprawę zgodnie z ustaleniami. Nie lubimy reklamacji dlatego każdy ekspres jest wielokrotnie testowany, stąd prosimy o cierpliwość.