Wpisz wyszukiwaną frazę, a następnie naciśnij ENTER aby wyszukać lub naciśnij X, aby anulować.
Twoja pralka Samsung zatrzymała się w połowie prania? Pokazuje tajemniczy kod błędu, którego nie rozumiesz nawet z instrukcją w ręku? Bez obaw – naprawa pralek Samsung to dla nas codzienność. A dla Ciebie? Chwila spokoju i sucha podłoga.
Oferujemy pogwarancyjny serwis pralek Samsung w Krakowie i okolicach. Przyjeżdżamy do klienta z zestawem najczęściej potrzebnych części – tak, żeby większość napraw zamknąć podczas jednej wizyty. Jeśli awaria wymaga większej operacji, zapraszamy do naszego warsztatu na os. Oświecenia 22a – mamy tam wszystko, co potrzebne, żeby nawet najbardziej zaawansowana pralka znowu prała jak nowa.
Współczesne pralki Samsung to małe komputery – zaawansowane elektronicznie, pełne sensorów i funkcji „smart”. Dlatego nasz zespół to głównie elektronicy – ludzie, którzy wiedzą, co robią. Wspieramy się własną bazą kodów błędów i dokumentacji technicznej, więc nie musimy zgadywać – my po prostu naprawiamy.
Samsung to technologia – ale bez serwisanta z głową i odpowiednim sprzętem daleko nie zajedzie. My mamy jedno i drugie. Działamy precyzyjnie, na sprawdzonych częściach, a każda naprawa objęta jest gwarancją. Nie testujemy na Twojej pralce – my już wiemy, co robić.
Po zgłoszeniu awarii ustalamy dogodny termin, przyjeżdżamy i naprawiamy. Jeśli potrzebna będzie większa operacja – zabieramy sprzęt do serwisu.
Działamy na terenie całego Krakowa (Nowa Huta, Podgórze, Prądnik, Krowodrza itd) oraz w okolicznych miejscowościach (np. Zielonki, Wieliczka, Skawina, Michałowice, Proszowice). Szukasz kogoś, kto ogarnie pralkę, zamiast mówić "to się nie opłaca"? To właśnie my.
Urządzenie można dostarczyć osobiście do naszego serwisu lub my możemy odebrać spod wskazanego adresu. Przywieź ekspres do nas w dowolnym terminie, nie musisz nas uprzedzać. Nasza recepcja jest do dyspozycji klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00. Jeżeli chcesz żeby nasz serwisant odebrał sprzęt do naprawy - skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
Urządzenia są diagnozowane według kolejności zgłoszeń. Serwisant po zdiagnozowaniu usterki i wycenie naprawy, skontaktuje się i przedstawi szczegóły i jeżeli to możliwe, to różne możliwości wykonania usługi.
Technik wykona naprawę zgodnie z ustaleniami. Nie lubimy reklamacji dlatego każdy ekspres jest wielokrotnie testowany, stąd prosimy o cierpliwość.