Naprawa AGD
PRACA - Technik serwisu AGD
Pogotowie AGD - skuteczne naprawy sprzętu AGD.
Serwis AGD
Części zamienne
Kraków i okolice
692 460 730
12 44 66 243
Szanowni Klienci, w związku z epidemią koronawirusa, informujemy, że nasza firma działa z pewnymi ograniczeniami. Staramy się realizować te najbardziej priorytetowe naprawy.

Szanując Państwa i nasze zdrowie, prosimy o przemyślenie czy usterka dotyczy funkcjonalności urządzenia i czy na pewno wymaga pilnej interwencji.

Informujemy również, że nasi technicy bezwzględnie będą prosić klienta o wyjście do inneg pomieszczenia w trakcie wykonywania naprawy.

Naprawa zostanie natychmiastowo przerwana jeżeli klient nie zgodzi się na opuszczenie pomieszczenia lub jeżeli w trakcie naprawy pojawią się uzasadnione podejrzenia co do zdrowia domowników.


W trudnym dla nas wszystkich czasie liczymy na zrozumienie.

Wykonujemy naprawy w ramach gwarancji udzielanej przez firmę TEKA na produkty AGD. Nasza firma zajmuje się również wykonywaniem napraw pogwarancyjnych oraz sprzedażą wszystkich dostępnych części zamiennych do sprzętu AGD marki Teka.


W ramach gwarancji udzielanej przez Teka, wykonujemy naprawy następującego sprzętu:

  • Ekspresy do kawy
  • Lodówki
  • Kuchenki mikrofalowe
  • Okapy
  • Piekarniki
  • Płyty grzewcze
    • Ceramiczne
    • Gazowe
    • Indukcyjne
  • Szuflady do podgrzewania
  • Zmywarki

Zgłaszanie usterek

Przed zgłoszeniem usterki do naprawy w ramach gwarancji, należy zapoznać się z poniższymi informacjami. Część z nich może być przydatna również podczas naprawy pogwarancyjnej.

  1. Rejestracja produktu

    Na stronie http://www.tekaserwis.com.pl/agd/?pg=register, należy zarejestrować produkt, który pragną państwo zgłosić do naprawy.

  2. Lokalizacja numeru seryjnego

    Na stronie producenta, szczegółowo zostały opisane lokalizacje numerów seryjnych dla każdego rodzaju sprzętu. Szczegóły znajdą państwo pod adresem http://www.tekaserwis.com.pl/agd/?pg=sn_location

  3. Potrzebne dokumenty

    Przed zgłoszeniem usterki należy przygotować kartę gwarancyjną (do wydrukowania na stronie producenta po zarejestrowaniu produktu) oraz dokument zakupu sprzętu z czytelną datą.

  4. Pozostałe warunki gwarancji dostępne są pod adresem http://www.tekaserwis.com.pl/agd/?pg=warranty
  5. Usterki w ramach gwarancji Teka należy zgłaszać pod numerem telefonu 12 44 66 243 lub 692460730 poniedziałek-piątek w godzinach 8:00-17:00.

Młynki na odpady i zlewozmywaki

Nie zajmujemy się naprawą innych produktów firmy Teka. Sprzęt kuchenny, niewymieniony powyżej, taki jak młynki na odpady, zlewozmywaki i baterie należy zgłaszać bezpośrednio u producenta poprzez formularz na stronie http://tekaserwis.com.pl/.

Skontaktuj się z nami lub Zgłoś on-line